El passat divendres, 4 d’agost a les 09:00 hores, un conductor que circulava per l’avinguda de Pinyana de Lleida va perdre el control del vehicle i va xocar contra tres vehicles estacionats correctament. En la prova d’alcoholèmia, els agents de la Guàrdia Urbana van comprovar que el conductor, un jove de 20 anys, va donar una taxa positiva de 0,66 mg/l. Els agents van denunciar penalment el conductor i el vehicle va ser retirat al dipòsit municipal. El mateix cap de setmana, la Guàrdia Urbana de Lleida ha sancionat a tres conductors més per circular sota els efectes de l’alcohol.
La matinada del dissabte 5 d’agost (02:15 hores), a l’avinguda Ciutat Jardí, van denunciar penalment un conductor de 39 anys per circular amb un turisme de forma erràtica i que en la prova d’alcoholèmia va donar un resultat de 0,90 mg/l.
DESTAQUEM
El dia següent, la matinada del diumenge 6 (01:15 hores), al carrer Bisbe Ruano, on uns agents que duien a terme tasques de regulació del trànsit van aturar el conductor d’un turisme que mostrava signes de trobar-se sota l’efecte de l’alcohol, el qual en la prova d’alcoholèmia va donar una taxa de 0,99 mg/l. El conductor va ser denunciat penalment i un conductor substitut es va fer càrrec del vehicle implicat.
El mateix diumenge, 6 d’agost (06:00 hores), a l’avinguda d’Alcalde Rovira Roure, una patrulla va observar un turisme que circulava de forma anòmala. Un cop aturat els agents van observar que el conductor presentava símptomes d’estar ebri i van comprovar que no havia estat mai titular de cap mena de permís de conduir. Realitzada la prova d’alcoholèmia, va donar una taxa administrativa de 0,29 mg/l. El conductor, de 25 anys, va estar denunciat penalment per conduir sense haver obtingut mai el preceptiu permís de conduir i administrativament per fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques. El vehicle va ser retirat al dipòsit municipal.
L’altra sanció, la matinada d’aquest dilluns, 7 d’agost (01:20 hores), al carrer Ramon Llull, quan uns agents han aturat una furgoneta arran d’una infracció de trànsit i han denunciat penalment el conductor, de 33 anys, després de realitzar-li la prova d’alcoholèmia, amb un resultat de 0,95 mg/l.