Economia

Una empresa energètica guanya el premi Jove Emprenedor del Jussà

Una empresa energètica guanya el premi Jove Emprenedor del Jussà

La cooperativa Piro_negawatt de la Pobla de Segur va guanyar ahir el premi Jove Emprenedor 2013 que atorga cada any el consell comarcal del Pallars Jussà.

Els representants d’aquesta cooperativa, que treballa per l’eficiència energètica, van recollir el guardó en el marc de la cinquena Trobada Empresarial del Pallars Jussà, que s’organitza conjuntament amb les delegacions locals de les cambres de comerç de Lleida a la Pobla i Tremp, les associacions de comerciants i la federació d’empresaris i comerciants del Pallars.

L’acte va començar a les 20.00 hores amb una conferència col·loqui, organitzat a l’Epicentre per la societat de foment Jussactiu, a càrrec del president d’Abertis, Salvador Alemany, titulada: La crisi en perspectiva: visió i actituds per guanyar el futur. Després de la conferència d’Alemany, va començar el sopar a l’hotel Segle XX de Tremp, durant el qual es va homenatjar Emili Saurí, un pallarès de Moror (a Sant Esteve de la Sarga), creador i propietari de l’empresa Vitral Grup.

Cada any es reconeix la trajectòria d’un pallarès que s’ha forjat una carrera d’èxit més enllà dels límits comarcals. A més, també es va fer un homenatge a l’hotel que va acollir el sopar, el Segle XX, que compleix més de 130 anys des que Ramon Vilanova el fundés.

Gairebé 150 empresaris de la comarca van assistir a la trobada, que el president del consell del Jussà, Joan Ubach, va considerar fonamental per enfortir el teixit empresarial i crear sinergies.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La demarcació té 105.864 pensions, un 1,38% més que fa un any, de les quals 67.356 són de jubilació, amb una quantia mitjana de 1.427,34 euros al mes.
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Analític Lleida · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.