Notícia d’entitat

Rutes en cotxe a una hora de Lleida

Rutes en cotxe a una hora de Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per Autansa 3000 | Concessionari Oficial Renault i Dacia

Tant si prefereixes la platja com la muntanya, refrescar-se de la calor sempre és un pla perfecte!

Sabem que aquests dies són complicats de passar amb la calor i de l’únic que tenim ganes és de quedar-nos a casa amb l’aire condicionat i poca cosa més. No obstant això, gaudim de moltes opcions a prop de casa que no sempre tenim present i val la pena recordar.

És per aquest motiu que en el blog d’avui us portem vàries opcions de rutes per fer en cotxe a aproximadament una hora de Lleida. Esperem que agafeu idees per fer alguna escapada d’un dia, o els dies que siguin!

Trobareu opcions per tots els gustos, així que les possibilitats són per tota mena d’aficionats!

L’únic requisit és tenir un cotxe, la disponibilitat, i sobretot moltes ganes! Si el que et falta és el cotxe, t’oferim una ràpida solució! Vine a les nostres instal·lacions de Lleida, Mollerussa i Tàrrega i t’ajudem a escollir el teu vehicle ideal. Comencem?

 

OPCIONS PELS MÉS MUNTANYERS I AVENTURERS

Caminada per Prades

A tan sols una hora de Lleida ciutat, gaudiràs d’un paisatge muntanyós i acollidor en aquest bonic poble. Tant si vols aprofitar i fer una ruta per les muntanyes del voltant, com si vols passejar pel poble i gaudir de millors temperatures sobretot cap al vespre, és una opció ideal.

Trobaràs infinitat de rutes i possibles caminades, inclús algunes amb gorgs per refrescar-te de la calor i gaudir d’un petit oasi enmig la naturalesa.

Extra: si en tens, porta escarpins per banyar-te al riu: et serà més còmode i és més segur!

 

Activitats aquàtiques a l’Estany de Sant Llorenç de Montgai

Amb poc més de mitja hora, pots arribar a l‘estany de Sant Llorenç de Montgai, una zona preciosa per passejar, fer caminades, anar a prendre alguna cosa o pels més atrevits, fer activitats aquàtiques a l’estany.

Tu tries què és el que més s’adapta a tu, les possibilitats són vàries. La part propera al poble de Sant Llorenç de Montgai és ideal per passejar, veure la posta de sol, o simplement gaudir del paisatge que t’ofereix. Si vols alguna cosa més moguda, es pot fer caminant la ruta a l’estany. És una bonica caminada d’unes dues hores sense massa dificultat amb trams de ruta diversos. Podràs veure l’estany de Sant Llorenç des de totes les seves perspectives. Si vols una ruta de senderisme amb més desnivell, es pot fer una caminada fins a l’Ermita del Castell, de finals del segle XII.

En últim lloc, també és una altra opció passejar amb caiac per les aigües de l’estany, és una possibilitat tranquil·la i original, així com una forma diferent de veure la zona. A més, també pot practicar-se la pesca esportiva i és un lloc atractiu per fer escalada gràcies a les seves parets. És important mencionar que l’espai està declarat reserva natural de fauna salvatge. No oblidem una altra possibilitat única: fer una passejada amb globus aerostàtic per la zona.

 

ALTERNATIVES PELS AMANTS DE LA COSTA

Platja de Tarragona

Pels que prefereixen estar amb remull, també hi ha opcions ben a prop. Amb una hora de cotxe pots estar passejant pel centre de Tarragona, banyar-te a la platja d’arena daurada o prenent alguna cosa fresqueta. I si no, sempre pots entrar en alguna botiga que tingui l’aire condicionat obert i anar de compres!

Si t’interessa fer alguna activitat més cultural, visitar l’Amfiteatre romà de Tarragona hauria de ser una parada obligatòria. Tanmateix, passejar pel Serrallo, el barri típic de pescadors on se subhastava el peix, és una bonica àrea pintoresca.

 

Anar a Cambrils

A una mica més d’una hora, pots estar gaudint de Cambrils ja sigui banyar-se a la platja, al passeig amb les botigues o al port fent un gelat. Ambient no te’n faltarà i passaràs un dia ben diferent.

Per fer una activitat ben original, es pot agafar el Trenet, el tren turístic de Cambrils amb tres línies diferents per fer el recorregut que més s’adapti a tu.

Recórrer el nucli antic és ben recomanable, per passejar pels carrerons estrets, edificis singulars i balcons plens de flors.

Extra: pots anar a fer una paella per dinar a qualsevol dels restaurants de la ciutat.

 

Visitar Torredembarra

Torredembarra també queda a una mica més d’una hora del centre de Lleida, però és una opció de platja diferent a Cambrils. Pots passar un dia tranquil banyant-te o prenent el sol. També pot anar a veure el far amb la torre més alta de tot Catalunya i va ser l’últim construït de l’Estat espanyol. A més, a Torredembarra hi trobem el Castell dels Icart datat del segle XVI.

Compta amb moltes opcions disponibles. S’ha establert 12 rutes pel municipi que es poden fer tant caminant com amb bicicleta, i preparen una guia complerta d’activitats de tota classe pels mesos d’estiu.

És una opció perfecta per fer turisme familiar, visitar la ciutat i gaudir d’una estada tranquil·la.

 

CONCLUSIÓ

Per acabar, podem veure que som privilegiats de tenir tantes opcions disponibles ben a prop nostre, que ens permeten poder fer una petita (o llarga) escapada i fer quelcom diferent del que estem acostumats en el nostre dia a dia. Així doncs, revisa el calendari i posa data a una ruta en cotxe que et farà passar un dia diferent. No cal que siguin unes grans vacances per poder gaudir de petits plaers de la vida!

I recorda, al Grup Auto 3000 estem a la teva disposició per qualsevol cosa: des de compra de vehicles nous, vehicles d’ocasió, reparacions de taller o servei de carrosseria. Tenim tot el que necessites i més. Som més de 100 professionals a les teves mans per oferir el millor servei amb la més alta qualitat. T’esperem!

 

JA SAPS ON TROBAR-NOS?

AUTODILER 3000 Lleida Peugeot | Opel
Carretera LL-11 km 9,4
973279940
[email protected]

AUTANSA 3000 Lleida Renault | Dacia
Carretera LL-11, km 9,4, Lleida
973204800
[email protected]

AUTANSA 3000 Mollerussa Renault | Dacia
Avinguda del President Macia, SN
973600400
[email protected]

AUTANSA 3000 Tàrrega Renault | Dacia
Ronda Comtes de Barcelona, 3
973311199
[email protected]

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.