Notícia d’entitat · Publicada per PAGÈS EDITORS
Activitats de La Setmana a Lleida
En el marc de la celebració d’aquesta trobada cultural, també s’han organitzat un seguit d’activitats a la ciutat de Lleida, on es troba la seu editorial de Pagès Editors, i en col·laboració amb l’Ajuntament de Lleida i el Cafè del Teatre.
Es tracta de tres converses i un contacontes virtual:
La primera conversa tindrà lloc dimarts 8 a la Plaça Sant Francesc, a les 19 h, i comptarà amb la participació de Marta Alòs i Constantino Montañés, que presentaran els seus llibres, L’origen del pecat i La història de Nu, respectivament.
Dimecres 9, a les 19 h, també a la plaça Sant Francesc, tindrà lloc una conversa entre Montse Sanjuan, autora de Dues dones, i Teresa Ibars, amb Àtles de l’oblit.
Així mateix, dijous 10 de setembre, a la mateixa hora, hi haurà una conversa entre David Marín, autor d’Apletown, i Anna Sàez, autora de Batre Records (Editorial Fonoll).
Finalment, la setmana vinent hi haurà diferents presentacions virtuals de Rigo i Roc als perfils d’Instagram i de llibreria Genet Blau i Pagès Editors.
Per participar en les activitats presencials de La Setmana a Lleida hi haurà, en tots els casos, aforament limitat i control d’accés, així com ús obligatori de mascaret