Hostaleria i restauració · Linyola

LA TEULERIA DE LINYOLA

LA TEULERIA DE LINYOLA

Una experiència de turisme rural vivencial al Pla d’Urgell

La Teuleria de Linyola està edificada en una finca rural de 10.000 metres quadrats, a tocar del nucli urbà del mateix poble. Disposa de terrassa porxada (costat sud) amb taules i cadires per poder gaudir d’un àpat a l’exterior, zona de jardí amb una bassa d’aigua (1.500 metres quadrats de jardí i 200 mentres quadrats de bassa naturalitzada), barbacoa amb graelles i pinces per a la brasa, porxo per a estacionar-hi fins a tres vehicles, i una àmplia zona per al joc i el lleure; a més a més d’una era de 1.500 metres quadrats. Als exteriors de la Teuleria de Linyola també hi trobareu un petit hort amb oliveres centenàries.

Amb l’arribada del bon temps us agradarà passar llargues estones sota als exteriors de la Teuleria. L’hombra que ens ofereixen els arbres del jardí, així com, el mateix porxo de la casa faran que estones de relax, com gaudir d’una bona tassa de cafè o tè, o passar una bona estona de lectura sense els serolls de les grans ciutats al nostre voltant, siguin encara més valorades per als vistants. Podreu gaudir també de la familia i els amics al voltant de la barbacoa exterior preparant una calçotada o uns caragols a la brutesca

La Teuleria de Linyola és una masoveria de turisme rural vivencial, situada a l’entrada del poble de Linyola. Els interiors de la casa van ser reformats entre els anys 2011 i 2012 per tal d’adaptar-los a la normativa que regeix a aquests tipus d’establiments. La Teuleria de Linyola ocupa 100 metres quadrats de superfície habitable distribuïts en una sola planta baixa que facilita l’accés a persones amb mobilitat reduïda.

Els interiors d’aquesta casa disposen de d’una habitació doble, una habitació triple i una suite (amb bany inclòs), un bany adaptat per a persones amb mobilitat reduïda amb dutxa relax, sala d’estar i menjador (amb televisor de gran format, equip de so, reproductor de DVD i mòdem wifi), i cuina equipada amb electrodomèstics (nevera, microones, forn, torradora, cafetera, rentaplats i congelador) i utensilis (vaixella, coberteria, estovalles i draps, olles i paelles).

La casa està pensada per acollir còmodament sis persones, tot i que, s’hi poden allotjar fins a un total de set persones habilitant un quart llit en l’altell de l’habitació “Lli”; tan sols us ho caldrà sol·licitar en el moment de la reserva i nosaltres us ho deixarem tot preparat per la vostra estada.

Recordeu que si voleu que podeu demanar-vos que us preparem el Menú Teuleria i us ensenyarem com preparem el plat típic de les terres de Lleida: els caragols! Trobareu més informació a la nostra secció de reserves.

Què oferim

  • Reserves

    La Teuleria de Linyola es poden efectuar reserves durant tot l’any, faci fred o calor. Podeu llogar la casa els caps de setmana, entre setmana o setmanes senceres. El cap de setmana (inclou la nit de divendres i de dissabte) té un preu de 350 euros (impostos i taxes incloses). El lloguer de la casa durant una setmana sencera té un preu de 700 euros (també amb impostos i taxes incloses).

    Condicions a tenir en compte:

    •  En el moment de fer la reserva s’haurà de realitzar una paga i senyal del 50% de l’import total.
    •  El pagament pendent s’abonarà en metàl·lic o per transferència durant l’estança a la casa.
    •  Setmana santa consta d’una tarifa especial.
    •  Durant l’estiu, els nostres hostes tenen entrada gratuïta a les piscines municipals de Linyola.
    •  No s’admeten animals de companyia.
    •  Amb la reserva de la casa et regalem la visita guiada al Parc.

    A continuació es pot consultar l’ocupació de la casa així com començar el procès de reserva. En cas de dubte, estem sempre a la vostra disposició.

Contacte

Adreça
Camí de Vallverd s/n, 25240 Linyola · Mapa
Telèfon
609 930 663
Xarxes
Facebook · YouTube

Notícies relacionades

Linyola celebra la tradicional festa dels Tres Tombs de Sant Antoni
Cultura

Linyola celebra la tradicional festa dels Tres Tombs de Sant Antoni

Redacció · 20 gen. 2026
L'ampliació del poliesportiu de Linyola estarà enllestida a finals de novembre
Societat

L’ampliació del poliesportiu de Linyola estarà enllestida a finals de novembre

Redacció · 29 oct. 2025
La camamilla de Linyola rebrota en espais on feia vint anys que havia desaparegut
Economia

La camamilla de Linyola rebrota en espais on feia vint anys que havia desaparegut

Jordi Bonilla · 30 maig 2025
Els tractors s’imposen als urbanites a la Fira de Linyola
Cultura

Els tractors s’imposen als urbanites a la Fira de Linyola

Jordi Bonilla · 25 maig 2025

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.