Alineada amb la tasca social que es duu a terme a través de la seva Fundació Ferreruela Sanfeliu, la clínica oftalmològica ILO recolza iniciatives que promouen els valors artístics, socials i humanitaris
Seguint amb la visió d’apostar per l’art i la cultura de la seva ciutat de Lleida, la clínica ILO col·labora amb la Fira de Teatre de Titelles de Lleida acollint un espectacle gratuït el divendres 4 de maig. La clínica oftalmològica, ubicada a l’avinguda Dr. Fleming, 14, acollirà a partir de les 17.30 hores, l’obra ‘Appeso ad un filo’ de la companyia Filippo Marionette. Es tracta d’un espectacle familiar, dirigit a públic de 7 a 14 anys, sense diàleg, en què les titelles viuen una història simple però carregada de poesia i emocions. En poc més de 30 minuts, els espectadors podran viure una nova aventura gràcies a aquestes titelles creades artesanalment per la companyia a Itàlia.
La clínica ILO entén l’empresa com un agent social i responsable dintre del seu entorn més proper, i la seva col·laboració amb la fira de titelles és una nova iniciativa per contribuir a la creació de riquesa cultural a les Terres de Lleida.
Fira de Teatre de Titelles de Lleida
Del 4 al 6 de maig, els carrers, places i altres espais de Lleida acullen la Fira de Titelles, organitzada pel Centre de Titelles de Lleida i l’Ajuntament de Lleida. L’objectiu de la fira ha estat esdevenir una plataforma de mercat per als professionals dels titelles i al mateix temps de difusió artística, sense minimitzar la importància del valor festiu que comporta la presència del públic als espectacles.
La Fira congrega una mitjana de vint companyies i més de 300 professionals acreditats, els quals participen en les jornades tècniques, actuacions programades i activitats paral·leles a la Fira.
Més informació sobre l’espectacle a ILO Oftalmologia: