Societat

Els Mossos prioritzen la lluita contra el jihadisme

Els Mossos prioritzen la lluita contra el jihadisme

«Hem d’afrontar nous reptes, com és el cas del terrorisme jihadista, però sense deixar de parar atenció a altres problemàtiques, com l’augment dels robatoris en habitatges, al camp o els furts.» Així ho va assegurar ahir el cap del Regió Policial de Ponent dels Mossos d’Esquadra, l’intendent Josep Lluís Rossell, en el seu discurs durant el Dia de les Esquadres, que es va celebrar a la Seu Vella de Lleida. Es van entregar 154 felicitacions a agents del cos per actuacions especials de mèrit i 26 a ciutadans i membres d’altres cossos policials. Un dels moments més emotius va ser quan es va entregar un ram de flors a Marina, la dona que va ser atropellada al costat d’un mosso d’esquadra el maig de l’any passat per un home que conduïa un cotxe robat. «La seua preocupació només era saber com es trobava l’agent», va explicar Rossell.

La Regió Policial del Pirineu Occidental també va celebrar la festivitat. En l’acte, que va tenir lloc a la Sala de Sant Domènec de la Seu d’Urgell, els màxims responsables de la regió van fer entrega de 80 felicitacions a agents de la Policia catalana i unes altres 13 a ciutadans i altres cossos de seguretat per col·laborar amb el cos.

Entre els reconeixements, van destacar les felicitacions pel rescat amb vida d’un menor d’un riu i el de la ràpida intervenció que va evitar la propagació d’un incendi en un edifici, ajudant a rescatar dos persones de dins.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Mor una interna del Centre Penitenciari Ponent després d’un intent de penjament

Successos

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Tribunals

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

També t’interessarà

FGC funcionarà amb serveis mínims del 25% durant les hores punta per la vaga de l’11 de novembre
Societat

FGC funcionarà amb serveis mínims del 25% durant les hores punta per la vaga de l’11N

Laura Quintana · 6 nov. 2026
La Paeria reclama corresponsabilitat per fer front a l’arribada de temporers
Societat

La Paeria reclama corresponsabilitat per fer front a l’arribada de temporers

Laura Quintana · 6 nov. 2026
Una investigadora de l’IRBLleida lidera un projecte per avançar en el diagnòstic d’una malaltia renal
Salut

Milica Bozic, de l’IRBLleida, lidera un projecte per avançar en el diagnòstic d’una malaltia renal

Laura Quintana · 6 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.