Successos i tribunals

Troben quatre cotxes dins del canal a Cappont

Troben quatre cotxes dins del canal a Cappont

La Guàrdia Urbana ha localitzat un total de quatre vehicles a l’interior del canal de Seròs al seu pas per Cappont després que ahir s’iniciés el buidatge d’aigua de la infraestructura hidràulica. Un ja va ser trobat dilluns, quan el canal encara baixava ple.
Fins al moment s’han pogut identificar dos dels vehicles que, pel que sembla, constarien com a sostrets, un dels quals a la província de Barcelona el passat mes d’agost.
Inicialment estava previst que una grua de grans dimensions comencés ahir a la tarda a retirar els automòbils però per seguretat (el cabal de l’aigua encara era superior al desitjat) es va decidir ajornar l’operatiu fins avui.
Així mateix, s’ha de destacar que no és la primera ocasió en la qual es troben vehicles submergits i buits a l’interior del canal de Seròs.
Així mateix, també és habitual que molts siguin automòbils i motos que constin com a sostrets. Els lladres els tiren a dins perquè és un lloc idoni per ocultar-los durant un llarg marc temporal. En la majoria d’ocasions són descoberts quan es buida la infraestructura.

Més cabal al riu Segre

Precisament a causa del buidatge del canal de Seròs, que es prolongarà almenys fins al 18 de novembre, el cabal del riu Segre, al seu pas per la canalització, serà d’una mitjana de 50 metres cúbics per segon com a mínim, quan la mitjana habitual de setembre i octubre és d’entre 15 i 20.
La primera tinenta d’alcalde, Marta Camps, va destacar que aquesta aportació extraordinària d’aigua serà molt positiva per regenerar la fauna i millorar la imatge del riu.
Aquesta avinguda se suma al cabal mínim garantit que el Segre va estrenar a l’agost i a les avingudes periòdiques de 20 metres cúbics per segon.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Almenys 31 morts en el xoc entre dos trens d’alta velocitat a Toledo
Successos

ACTUALITZACIÓ: Almenys 68 morts en el xoc entre dos trens d’alta velocitat a Toledo

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Vista d'edificis de Lleida, amb part del turó de la Seu Vella al fons
Tribunals

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Detingut a Lleida per tres robatoris amb força en bars de la ciutat
Successos

Detingut a Lleida per tres robatoris amb força en bars de la ciutat

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.