Economia

Vielha estrena una nova marca per a la promoció turística

Vielha estrena una nova marca per a la promoció turística

L’ajuntament de Vielha va presentar ahir una nova marca per identificar activitats turístiques, esdeveniments i iniciatives a la capital aranesa. L’alcalde, Juan Antonio Serrano, va explicar que l’objectiu va més enllà de la promoció del turisme i busca “identificar el territori i els ciutadans amb una imatge que ajudi a fer difusió dels pobles i del municipi de Vielha e Mijaran”.

El logotip, amb colors verd i blau i formes inspirades en les muntanyes araneses, incorpora la creu occitana i el disseny inclou diferents variants amb el nom dels diferents nuclis del municipi. A la presentació es van mostrar també les possibilitats d’adaptar aquesta imatge per mostrar-la en actes culturals, educatius i esportius, entre d’altres.

“Desitgem que tots els veïns se sentin identificats i partícips amb ell”, va afirmar el primer edil, que va destacar que és infreqüent a les comarques lleidatanes que un únic municipi adopti una imatge turística i promocional pròpia.

L’acte a Vielha va comptar amb la presència de representants de l’equip de govern de l’ajuntament, així com de l’empresa que ha dissenyat el logotip.

D’altra banda, el consell del Segrià presentarà avui un nou logotip i un eslògan que acompanyaran les iniciatives de l’àrea de Turisme de l’ens comarcal.

TerritoriVielha e Mijaran · Val d'Aran
Més notícies de Vielha e Mijaran →

Més llegides

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Societat

També t’interessarà

El Govern invertirà 35,3 milions d’euros a l’Alt Pirineu i l’Aran
Economia

El Govern invertirà 35,3 milions d’euros a l’Alt Pirineu i l’Aran

Redacció · 6 jul. 2026
Ametller Origen obre a Vielha la seva primera botiga a la Vall d’Aran, una entitat territorial amb identitat pròpia
Economia

Ametller Origen obre a Vielha la seva primera botiga a la Vall d’Aran, una entitat territorial amb identitat pròpia

Redacció · 20 set. 2024
El govern d'Aran insta l'Estat a modificar els criteris per definir les àrees tensades en matèria d'habitatge
Economia

El govern d’Aran insta l’Estat a modificar els criteris per definir les àrees tensades en matèria d’habitatge

REDACCIÓ - ACN · 20 gen. 2024

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.