Cultura

Artixoc proposa un “Viatge a l’Illa de Man”

Artixoc proposa un “Viatge a l’Illa de Man”

Artixoc, companyia de teatre proposa un “Viatge a l’Illa de Man” aquest dissabte, 12 de febrer, a les 18.30 hores, a l’Auditori Municipal Enric Granados, en el marc de la programació “Amb la tribu” de LaTemporada Lleida.

Aquest espectacle, que inicia els concerts familiars #amblatribu per aquest 2022, compta amb Robert Querol a la percussió, Hèctor Beberide, acordió i arpa; Núria Garcia, violí; Joan Baró, bouzouki i whistle, i Roser Plasencia, veu.

Un anunci ha aparegut a la capital: “Es busquen músics a l’Illa de Man”. Qui s’aventurarà a fer fortuna en aquesta nova illa? En aquest espectacle musical, recomanat per a infants fins a 10 anys, el públic acompanyarà la família Callaghan en un fantàstic viatge des de Dublín fins a l’illa de Man. Durant el trajecte, els Callaghan explicaran històries i cantaran cançons, omplint el vaixell de melodies tradicionals celtes.

Programa: The wild rover, Camariñas, McNamaras Band , Ryan’s Polka, Whiskey in the jar, The Lily of the west

Les entrades (8 €, general i 6 €, reduïda) es poden comprar a les taquilles de l’Auditori Municipal Enric Granados, Teatre de la Llotja, Teatre Municipal de l’Escorxador i a l’oficina de Turisme de Lleida i al web de LaTemporada Lleida.

Pack familiar: (mínim 4 entrades: 20 €) Vine amb tota la família i podràs gaudir d’un pack familiar (4 entrades) per només 20 €. (Promoció limitada).

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.