Demà, 21 de maig, s’obrirà la recepció de sol·licituds per ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2025-2026 per a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i d’educació infantil dels centres educatius sufragats amb fons públics del Segrià.
Aquest any, s’ha augmentat un 12% el llindar econòmic que s’exigeix que no superin les famílies, com a un dels requisits per acollir-se a l’ajut. Concretament, el primer adult (sustentador principal) ha de tenir uns ingressos econòmics de 13.311,20€ com a màxim. El segon adult (també sustentador principal) i altres adults que integren la unitat familiar, ha de tenir uns ingressos no superiors a 6.655,70€. Per cada fill o filla de la unitat familiar, ha d’haver-hi uns ingressos no superiors a 3.993,40€.
El termini per presentar les sol·licituds per ajut de menjador es tancarà el dia 6 de juny. Poden llegir-se les bases i presentar-se les sol·licituds de tres maneres: o bé telemàticament a la web del Consell Comarcal o bé tramitant-les des del centre escolar o bé acudint físicament a la seu del Consell, al carrer Canyeret número 12 de Lleida.
Els ajuts de menjador del curs 2024/2025, el Consell Comarcal del Segrià va tramitar 6.416 sol·licituds corresponents a 9.693 alumnes. De totes elles, 3.012 alumnes van ser becats al 70 % i 5.103 alumnes van ser becats al 100 %.