Augmenta les sol·licituds de les famílies per les activitats lúdiques d’estiu a Lleida
Aquest estiu, són, 145, les places que s’adjudicaran per als programes d’activitats lúdiques, formatives i esportives: Estiu de Joc, Estiu de Petits i Esportmania.
Enguany, s’ha presentat un total de 2,472 sol·licituds, un total de 71 més que l’estiu del 2024. Un cop tancat aquest període, les famílies rebran un correu electrònic on se’ls informarà de si han estat admesos o resten en llista d’espera. Si han estat admesos, podran formalitzar la matrícula del 2 al 7 de maig. Després, s’iniciarà la fase de la REPESCA, on es podran matricular aquelles famílies que no han estat admeses en la primera fase, però han quedat en llista d’espera. El dia 15 de maig s’enviarà un correu electrònic a tots els admesos en la repesca perquè puguin fer la matrícula.
L'ultima fase del procés, s’endegarà la MATRÍCULA OBERTA. El dia 26 de maig es publicaran als webs de la Regidoria d’Educació, i de la Paeria les places vacants que han quedat sense confirmar, per als diferents programes, i es podrà realitzar la matrícula al mateix moment.
Estiu de Petits és un projecte de lleure educatiu adreçat a nens i nenes d’1 i 2 anys. Destaca per l’experimentació, la socialització, el treball d’hàbits i rutines, ja iniciades durant el curs. S'ofereix a l’Escola Bressol La Mitjana, Escola Bressol Parc de Gardeny i Escola Bressol Albarés. Amb dos torns, del 30 de juny al 25 de juliol i del 28 de juliol al 22 d’agost, té un preus de 130 euros al juliol i 123,5 euros a l’agost, amb possibilitat de menjador i opcions de bonificació. L'horari de 8 a 12.30h i de 8 a 15.30 hores si els infants es queden al menjador.
Estiu de Joc és un recurs de lleure educatiu per a infants de 3 a 11 anys que es porta a terme durant les vacances escolars de juliol i agost. Enguany es realitza a l’Escola Joc de la Bola, Parc de l’Aigua, La Mitjana, El Vilot (Sucs), el Segrià (Llívia) i Josep Mañé (Raimat). El programa inclou activitats lúdiques i reptes que impliquin activar la creativitat a partir de centres d’interès, que fan de fil conductor durant tot el torn. També es fan sortides que permeten descobrir la ciutat, accions per aprendre jugant i divertint-se en grup. Amb un primer torn del 30 de juny a l’11 de juliol, n'hi ha un segon, del 14 de juliol al 25 de juliol; un tercer, del 28 de juliol al 8 d’agost i un quart, de l’11 d’agost al 22 d’agost. Els preus són 65 euros primer, segon i tercer torn, i 58,5 euros el quart torn. Menjador a part. També hi ha opcions de bonificació.
Esportmania, que arriba aquest 2025 a la 44ª edició, ofereix activitats esportives, aquàtiques i de lleure als diferents barris de la ciutat, adreçades a nens d’entre 4 i 16 anys. Amb 5 torns, entre setmanes del 30 de juny a l’11 de juliol, del 14 al 25 de juliol i del 28 de juliol al 8 d’agost amb un preu de 76,5 euros. De l’11 al 22 d’agost per 68,85 euros i del 25 al 29 d’agost per 38,25 euros. Els horaris són de 8.30 a 9h a 14 hores i s'ofereix al Secà de Sant Pere, Pardinyes, Cappont, Bordeta i Balàfia. També s’ofereixen estades especialitzades en Gimnasia Rítmica i Artística i skate. Cal destacar que es tracta d’estades inclusives amb places reservades per a infants amb discapacitats.







