Societat

Bargalló remarca la “diversitat” de l’oferta educativa del Jussà

Bargalló remarca la “diversitat” de l'oferta educativa del Jussà

El conseller d’Educació, Josep Bargalló, va visitar ahir diferents escoles i instituts del Pallars Jussà, concretament a Isona, Tremp i la Pobla de Segur. El titular d’Educació va destacar que “aquesta diversitat de l’oferta és la que fa que la riquesa del sistema educatiu en una zona com el Pallars necessiti d’una atenció específica del departament”.

Així doncs, va concretar que aquesta atenció “passa per millorar les infraestructures educatives i per apostar per una formació professional molt arrelada al territori que és la formació professional de futur”. Va destacar que va visitar “centres molt diferents, des d’una petita escola rural en un edifici antic que s’ha de reformar fins a un institut com el de la Pobla de Segur, que té una oferta d’especialitats esportives amb una atracció d’alumnes fins i tot a nivell internacional”. Bargalló va iniciar la visita al Pallars a Isona i Conca Dellà, on va visitar la zona escolar rural Pallars Jussà que engloba també els centres de la Torre de Capdella i Salàs de Pallars.

El centre treballa en un projecte d’apadrinament del territori. Així mateix, va visitar el col·legi Valldeflors de Tremp i l’institut de la capital, que participa en projecte d’intercanvi amb França, Bèlgica i Polònia. Finalment va anar a la Pobla de Segur, on va visitar el col·legi Els Raiers i l’institut, que també ofereix el cicle especial d’esports, entre d’altres.

TerritoriIsona i Conca Dellà · Pallars Jussà
Més notícies de Isona i Conca Dellà →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

L’Audiència de Lleida dona la raó a Endesa en el conflicte per la llum bonificada de la Vall Fosca
Societat

L’Audiència de Lleida dona la raó a Endesa en el conflicte per la llum bonificada de la Vall Fosca

ACN · 27 oct. 2026
Llum verda a la proposta d'ampliació del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici
Societat

Llum verda a la proposta d’ampliació del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici

Redacció · 9 jul. 2026
Els raiers de la Pobla de Segur desafien la Noguera Pallaresa en una 48a edició marcada per la calor
Societat

Els raiers de la Pobla de Segur desafien la Noguera Pallaresa en una 48a edició marcada per la calor

Redacció · 5 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.