Societat

Benavent de Segrià inicia la quarta fase de millores al poliesportiu municipal

Benavent de Segrià inicia la quarta fase de millores al poliesportiu municipal

L’Ajuntament de Benavent de Segrià ha iniciat aquesta setmana les obres d’adequació interior del poliesportiu municipal, una actuació que correspon a la quarta fase del projecte i que permetrà completar el tancament de tota la instal·lació. Els treballs tenen una durada prevista de quatre mesos i es preveu que estiguin enllestits a finals d’octubre.

Aquesta nova fase suposarà una inversió de 500.014,65 euros i eleva la inversió global del projecte fins als 1.238.000 euros, sumant les actuacions executades en les fases anteriors.

Els treballs inclouen la millora de l’aïllament tèrmic i acústic de la coberta, el revestiment de parets i la col·locació de panells decoratius, així com tasques de pintura. També es preveu la instal·lació del sistema de protecció contra incendis, l’adequació del terra, el marcatge de les pistes de joc i la instal·lació de grades per al públic.

L’actuació completarà les tres fases anteriors d’adequació de l’equipament. Segons l’alcalde, Antoni Carré, un cop finalitzades les obres Benavent de Segrià disposarà d’un poliesportiu “en condicions no només per la pràctica esportiva, sinó també per a altres usos lúdics i socials”.

TerritoriBenavent de Segrià · Segrià
Més notícies de Benavent de Segrià →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.