Esports

“Com a mínim, vull repetir els deu gols”

“Com a mínim, vull repetir els deu gols”

Els deu gols que Eder Díez (Barakaldo, 15-7-1987) va anotar la temporada passada amb el Badajoz van captar l’atenció del Lleida Esportiu per reforçar la davantera aquesta temporada. El nou ariet va dir ahir en la seua presentació oficial com a nou futbolista blau que espera, “com a mínim, repetir aquesta xifra” al Lleida. “A veure si la puc superar”, va comentar Eder, que va dir que, per a ell, “acabar amb un nombre ampli de gols és important”. “Treballaré per a això”, va assegurar.

El biscaí es va definir com “un davanter d’àrea, rematador i treballador”, i va assegurar que sempre s’ha fixat en Ibrahimovic i Fernando Llorente: “Quan ell estava al primer equip de l’Athletic jo entrava al filial i era en qui em fixava”, va explicar. Criat a Lezama, va explicar que va ser l’interès de l’entrenador blau, Molo, el que va acabar per decantar-lo cap al Lleida malgrat comptar amb altres ofertes. “Va ser amb qui realment em vaig sentir valorat”, va dir Eder, que també va explicar que Adrián León, excompany al Pontevedra, també li va donar “un feedback positiu”.

Sobre la temporada, Eder va ser prudent quant a parlar d’ascens, encara que sí que va deixar clar que “hi ha equip per ser a dalt” i va assegurar que treballen “amb molta il·lusió”. També es va referir a la competència que hi ha a la davantera: “Estem intentant conèixer-nos i associar-nos el millor possible amb Raúl, Pedro o Sebi, per així poder sorprendre els rivals”, va dir. “Per ara s’ha vist que ens compenetrem”, va afegir. Com a curiositat, Eder va explicar que lluirà el dorsal 19 perquè el 9 pertany a Pedro Martín i perquè volia, sí o sí, portar aquesta xifra a la samarreta.

Competició rebutja el recurs i l’Andorra ja espera el Lleida

El Comitè de Competició de la Federació Catalana de Futbol (FCF) no va acceptar la impugnació del partit de la primera ronda de la Copa Catalunya que va fer el Terrassa, per suposada alineació indeguda dels andorrans en el seu enfrontament de dimarts passat, de forma que l’equip tricolor continuarà a la competició. D’aquesta manera, els de Gabri García rebran el Lleida demà en la segona ronda, en la qual el Lleida juga després d’haver eliminat el Cerdanyola.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.