L’Escola Coral i el Cor de l’Orfeó Lleidatà oferiran un concert extraordinari a la plaça Paeria el 21 de desembre. Enguany, l’entitat trasllada el seu tradicional concert de Nadal al carrer, en un lloc emblemàtic i obert a tothom, per felicitar i compartir el Nadal amb tota la ciutat.
El concert començarà a les 6 de la tarda i hi participaran els prop de 200 cantaires de totes les edats que formen part de la gran família de l’Orfeó Lleidatà. Des de les 6 de la tarda fins a les 8 del vespre, passaran per l’escenari de la plaça de la Paeria els dos cors infantils, Coral de Vailets i Coral de Xiquets, el Cor Jove i el Cor de l’Orfeó Lleidatà. Interpretaran nadales tradicionals d’arreu del món, des de les més nostrades com El Cant dels Ocells, El noi de la mare o La pastora Caterina, fins a un extens recull de nadales de països d’arreu del món, amb alguns moments especials. Un d’ells, ple de desig de pau, serà la interpretació del Cor Jove de la cançó tradicional d’Ucraïna, ‘Oh quin bell so’.
Amb aquesta acció, la Fundació Orfeó Lleidatà vol compartir amb tothom el goig de cantar, posant en valor la importància del cant coral, de llarga tradició al nostre país, com una eina de convivència, pau i solidaritat que enforteix els vincles entre persones, pobles i cultures.
HORARI:
- 18:00 h Coral de Vailets (5-7 anys) / Esther Lara, direcció
- 18:30 h Coral de Xiquets (8-11 anys) / Pol Pastor, direcció
- 19:00 h Cor Jove (12-18 anys) / Bernat Giribet, direcció
- 19:30 h Cor de l’Orfeó Lleidatà / Pol Pastor, direcció