Societat

Corbins i fundació “La Caixa” renoven el conveni per a famílies amb dificultats econòmiques

Corbins i fundació “La Caixa” renoven el conveni per a famílies amb dificultats econòmiques

L’Ajuntament de Corbins i la Fundació “la Caixa” han renovat el conveni amb la finalitat de col·laborar per l’adquisició de material necessari per a diferents usos i equipaments del municipi, per un import total de 3550€. Les adquisicions pressupostades són un ordinador portàtil, una impressora de petit format, i dos portàtils Chromebook. Aquests dispositius es situaran al local de l’Associació de Jubilades i jubilats de Corbins. En aquest sentit, s’estan començant a dur a terme activitats de cap de setmana per treballar en aquesta línia. A més, facilitaran l’edició i la impressió de díptics i documents, i poder fer projeccions de fotografies i vídeos a la sala.

El conveni també inclou tres portàtils Chromebook destinats a la biblioteca municipal per aquelles famílies que per les seves circumstàncies econòmiques o laborals no tenen accés a internet o aquesta tecnologia en les seves llars.

Aquest acord amb l’entitat financera s’ha signat de nou i per l’alcalde de Corbins, Jordi Verdú, reforça un vincle que “té un impacte directe amb les famílies que més ho necessiten i que ens han transmès els beneficis que han tingut tant ells com els seus fills i filles, traduint-se, en aquest cas, en un millor rendiment acadèmic”.

D’altra banda, Verdú ha destacat que continuar amb el conveni “suposa seguir optimitzant els nostres equipaments i serveis per al gaudi dels corbinencs i corbinenques i el món associatiu”.

El conveni s’ha signat aquest dijous per l’alcalde de Corbins, Sr. Jordi Verdú, acompanyat pel director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Lleida, Sr. Víctor Martínez, acompanyat també per la Sra. Anna Colom, directora de l’oficina de CaixaBank a Corbins.

TerritoriCorbins · Segrià
Més notícies de Corbins →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.