Cultura

Cucalòcum tanca amb 45.000 visitants

Cucalòcum tanca amb 45.000 visitants

La 28a edició del Cucalòcum (Saló de la Infància i la Joventut de Lleida) i la 13a edició de Cucaesport han arribat als 45.000 visitants, segons va avançar ahir l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, que va afegir que el parc “ha estat un èxit no només quantitatiu, sinó també qualitatiu”.

Larrosa també va destacar les noves activitats d’aquest any com són el circuit de motos elèctriques; la iniciació als escacs en taulers gegants de l’Acadèmia d’Escacs Josep Oms; el taller d’Ipcena per conscienciar sobre el reciclatge a través del joc de recollida de residus Porta a Porta, o l’activitat dels Castellers de Lleida, on els més petits han tingut l’oportunitat d’aprendre a fer torres humanes.

D’altra banda, Fèlix Larrosa va fer entrega d’un xec valorat en 1.055 euros a la Fundació Vicenç Ferrer, que es van obtenir a través de la iniciativa Gol Solidari, i que s’afegeixen als 1.061 euros que es van aconseguir l’any passat. El delegat d’aquesta fundació a Lleida, Pedro García, amb la també representant de l’entitat Esperanza Porta, va subratllar que “aquesta quantitat es destinarà a la construcció de dos nous habitatges a la població índia de Devanabanda”, i va donar les gràcies a la ciutat de Lleida per la seua generositat.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.