Cultura

Depedro presentarà el seu últim disc ‘Un lugar perfecto’ en la 18a edició del MUD a Lleida

Depedro presentarà el seu últim disc 'Un lugar perfecto' en la 18a edició del MUD a Lleida

El Festival de Músiques Disperses (MUD) de Lleida continua escalfant motors amb la confirmació d’un altre gran nom del seu cartell per a l’edició de 2025. Després d’anunciar Pau Vallvé, el festival suma Depedro, que presentarà el seu nou disc Un lugar perfecto al Teatre de la Llotja.

destaquem

El nou àlbum de Depedro, publicat recentment, convida l’audiència a fer un viatge per una carretera secundària que oscil·la entre l’ansietat i l’esperança. Les seves cançons, plenes d’emoció, festes i moments de reflexió, s’endinsen en un terreny sonor que barreja ritmes i melodies d’influències globals. Aquest nou treball promet una experiència íntima i universal, amb arranjaments senzills però plens de bellesa.

Jairo Zavala, l’ànima darrere de Depedro, ja acumula més de quinze anys de trajectòria com a solista. Amb una barreja d’influències que van des de les músiques d’Amèrica del Nord i del Sud fins a l’Àfrica i el rock, Depedro s’ha convertit en un dels noms més destacats de l’escena musical. A més, la seva col·laboració amb artistes com Amparanoia, Los Coronas i Calexico ha enriquit el seu so únic, consolidant-lo com una veu amb una personalitat inconfusible.

El concert tindrà lloc el 14 de març a les 21.00 h al Teatre de la Llotja de Lleida. Serà una oportunitat única per gaudir d’un artista que, amb cada treball, aconsegueix commoure i captivar públics d’arreu del món.

La divuitena edició del MUD se celebrarà del 13 al 16 de març, reafirmant el festival com una cita imprescindible per als amants del neo-folk i la música d’avantguarda. Les entrades per al concert de Depedro estaran disponibles properament, juntament amb la resta de la programació del festival.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.