Societat

Detingut per tallar part d’una orella a un jove en una baralla a Cappont

Detingut per tallar part d’una orella a un jove en una baralla a Cappont

La Guàrdia Urbana va detenir ahir a la matinada al barri de Cappont un jove de la capital del Segrià per haver tallat part de l’orella a un altre durant una baralla. L’home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de lesions. Els fets van tenir lloc cap a les 5.00 hores als voltants dels Camps Elisis, on aquest cap de setmana té lloc l’Aplec del Caragol. Per causes que es desconeixen, dos joves, tots dos veïns de Lleida i de nacionalitat espanyola, van començar a discutir-se i van acabar embolicant-se en una baralla. Pel que sembla, un dels implicats va agafar l’altre jove i li va estirar fortament de l’orella, a la qual portava una arracada, i li va fer un tall rellevant al lòbul, segons va informar la Guàrdia Urbana. Diverses patrulles de la Guàrdia Urbana van dirigir-se al lloc dels fets, i després d’investigar el que havia passat, van acabar detenint un dels implicats com a presumpte autor d’un delicte lesions.

El ferit va ser atès per membres del dispositiu sanitari que havia desplaçat a l’Aplec, que després de fer-li unes primeres cures in situ, el van traslladar a un centre mèdic ja que, pel que sembla, necessitava punts de sutura. A la baralla no es van veure implicades altres persones, segons va afegir la Guàrdia Urbana. El detingut va ser traslladat als Mossos d’Esquadra per passar posteriorment a disposició judicial.

D’altra banda, la Guàrdia Urbana, així com els Mossos d’Esquadra, han incrementat aquest cap de setmana la vigilància i els controls a l’entorn dels Camps Elisis amb motiu de la celebració multitudinària de l’Aplec del Caragol per evitar actes delictius i incidents.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.