Societat

Deu anys de «Posar-se La Gorra» amb AFANOC

Deu anys de "Posar-se La Gorra" amb AFANOC

L’alcalde Miquel Pueyo ha assistit a l’acte del 10è Aniversari d’AFANOC de Lleida i Posa’t la Gorra, dut a terme a l’Amfiteatre dels Camps Elisis. L’entitat ha anunciat la data de la celebració, que tindrà lloc el dia 5 de març a la Seu Vella de Lleida. L’alcalde ha fet una crida animant  tota la ciutadania a contribuir a aquesta causa: “Ens posem i ens posarem la gorra i sabrem que som més útils i propers a les nenes, als nens i a les famílies d’AFANOC”, ha declarat el paer en cap. 

La Paeria ha celebrat, juntament amb l’AFANOC el 10è Aniversari del naixement de l’entitat i de la campanya  Posa’t la Gorra. Aquest acte s’ha fet a l’Amfiteatre dels Camps Elisis i hi han assistit els tinents d’alcalde, Toni Postius, Montse Pifarré i Paco Cerdà. També els han acompanyat el conseller de Salut, Manel Balcells , el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, el sots delegat del Govern, José Crespin, i la Presidenta d’AFANOC, Maite Montañés, a més de la regidora Cristina Morón, entre d’altres.

En el marc de la celebració de l’acte d’aniversari de la creació d’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya) s’hi ha destacat com a fet més important l’impuls de la campanya Posa’t la Gorra de suport als infants que tenen càncer. Les autoritats han reiterat la importància d’assistir a l’esdeveniment del dia 5 de març  en solidaritat amb els infants i adolescents que pateixen càncer.  A més, es podrà adquirir la gorra d’aquest any, dissenyada per Xevi Gallego. Durant l’acte, tots els participants l’han portat ficada per mostrar el  seu suport cap aquesta causa.

Diferents escoles del barri de Cappont han pogut gaudir d’aquest acte on l’AFANOC els hi ha donat les gràcies amb l’obsequi d’imants amb la il·lustració dels Xuklis (éssers màgics que acompanyen als infants que passen pel procés oncològic). Per finalitzar, un mag ha ofert un espectacle de màgia per a tots els nens i nenes.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.