Cultura

El comerç borgenc aplicarà descomptes aquest dissabte al 37è Mercat de la Ganga

El comerç borgenc aplicarà descomptes aquest dissabte al 37è Mercat de la Ganga

Durant el matí de dissabte, una vintena de comerciants de la capital garriguenca muntaran parades a la plaça 1 d’Octubre, al carrer la Bassa i al carrer del Carme. La jornada coincidirà amb el mercat habitual dels dissabtes, que omplirà de parades el carrer del Carme, i amb el mercat de segona mà, que se celebrarà al carrer Nou, així com amb la 5a edició de la Fira Borges Motor. Així mateix, hi haurà comerços que, malgrat no sortir al mercat, oferiran descomptes als seus establiments.

Les parades seran de productes molt diversos: roba, complements, informàtica, telecomunicacions, música, un centre de formació, sabateries, ferreteries, material de construcció, pastisseries i fruiteries, entre altres. Igualment, també muntaran parades Mans Unides i l’Esplai Apassomi.

El sorteig de 200 euros en vals de compra

Totes les persones que facin compres als 45 comerços que formen part de l’Agrupació de Comerciants borgenca, hagin muntat parada o no, rebran una butlleta després de fer la seva compra. L’hauran d’omplir amb el seu nom i el seu telèfon i l’hauran de dipositar en una urna que habilitarà l’Agrupació de Comerciants de les Borges a la seva parada, que se situarà a la plaça de l’1 d’Octubre.

A les 13 hores, tindrà lloc el sorteig, en el qual es repartiran 200 euros, en 4 vals de 50 euros, entre totes les persones que hagin dipositat les seves dades a la urna, des de la mateixa plaça 1 d’Octubre. Una vegada fet el sorteig, s’informarà degudament a les persones afortunades, que podran gastar el seu val en qualsevol dels establiments de la capital garriguenca adherits a l’Agrupació.

Inflables infantils i música en directe

Amb l’objectiu de donar vida al poble i d’oferir activitats per a totes les edats, durant el matí de dissabte, de les 9 a les 13.30 hores, la plaça 1 d’Octubre també acollirà inflables per als nens i nenes, música en directe i un ambient de gresca, de la mà de l’Agrupació de Comerciants.

Una jornada que es complementa amb el 5è Borges Motor

El Mercat de la Ganga se celebra anualment el primer dissabte del mes de maig i, en aquesta edició, coincidirà amb la Fira Borges Motor, el certamen dels vehicles d’ocasió i maquinària agrícola de la capital de les Garrigues, que torna als Jardins del Terrall del 6 al 8 de maig i que en aquesta edició comptarà amb una desena d’expositors i expositores del territori, que ompliran més de 3.000 m2 de cotxes i maquinària agrícola.

Totes les ofertes, a les xarxes de l’Agrupació

Durant els dies previs al Mercat de la Ganga, l’Agrupació de Comerciants de les Borges publicarà a través de les seves xarxes socials els descomptes que oferiran aquest dissabte els i les comerciants del municipi que participen a la iniciativa. Enguany, el Mercat de la Ganga recupera completament l’oferta d’abans de la pandèmia, després d’un any d’aturada, el 2020, i d’una edició a mig gas el 2021.

Territoriles Borges Blanques · Garrigues
Més notícies de les Borges Blanques →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions
Exposicions i museus

Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Les Borges Blanques posa a debat els models de conreu de l’olivera en la tercera edició del FOOVE
Cultura

Les Borges Blanques posa a debat els models de conreu de l’olivera en la tercera edició del FOOVE

Laura Quintana · 23 set. 2026
Buhos, Boikot, el Mag Lari i 60 colles de gegants, plats forts de la Festa Major de les Borges Blanques
Cultura

Buhos, Boikot, el Mag Lari i 60 colles de gegants, plats forts de la Festa Major de les Borges Blanques

Laura Quintana · 26 ag. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.