Societat

El Consell del Segrià cedeix sis llits articulats de segona mà a persones vulnerables

El Consell del Segrià cedeix sis llits articulats de segona mà a persones vulnerables

El Consell Comarcal del Segrià, mitjançant l’àrea de Serveis Socials, cedirà sis llits articulats a famílies usuàries amb l’objectiu de reutilitzar llits hospitalaris en desús que encara poden fer servei a persones amb dependència i pocs recursos econòmics.

De moment, ja s’ha entregat el primer llit a una persona gran d’Almacelles amb mobilitat reduïda. Toni Bosch, vicepresident del Consell Comarcal i cap de l’àrea de Serveis Socials, es mostra satisfet de tirar endavant aquesta iniciativa: “Poder donar resposta a les necessitats de les persones vulnerables de la comarca és el nostre deure com a administració, i fer-ho, a més, donant una segona vida a material hospitalari en bon estat que val molts diners, és doblement gratificant”.

Els sis llits, tres dels quals són elèctrics, han estat cedits al Consell mitjançant el Banc de Recursos i el Departament de Salut de la Generalitat, amb la col·laboració de l’àrea de Salut de la Diputació de Lleida. L’equip de Serveis Socials del Consell és l’encarregat de detectar les necessitats de les persones vulnerables de la comarca que poden necessitar aquest tipus de servei i de fer-ne la cessió d’ús.

TerritoriAlmacelles · Segrià
Més notícies de Almacelles →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.