Cultura

El lleidatà Miquel Allué presenta el seu nou single, ‘Si m’hi fico’

El lleidatà Miquel Allué presenta el seu nou single, 'Si m'hi fico'

Miquel Allué, músic i compositor de Lleida, ha publicat «Si m’hi fico», el seu nou single. Aquesta peça reflexiona sobre la rapidesa de la vida diària i com, sovint, forçar situacions pot complicar els problemes en lloc de resoldre’ls, recordant la importància de deixar que el temps posi les coses al seu lloc.

La cançó ha estat composada i produïda íntegrament pel propi Miquel Allué, oferint una visió personal i detallista. Amb influències de la música alternativa americana, la peça destaca per la seva contundència sonora i pel paper predominant de les guitarres, un element que evoca l’etapa d’Allué com a membre del grup Pull My Strings.

Després d’una llarga trajectòria amb Pull My Strings i del seu projecte en solitari sota el nom d’Eira—actualment en pausa durant el 2024—, Miquel Allué torna ara a emprendre el seu camí musical sota el seu propi nom. Aquest nou capítol és un retorn als orígens del projecte que va iniciar el 2012 amb un EP publicat a Bandcamp.

Actualment, Allué compagina el seu projecte personal amb el paper de guitarra i teclista al grup lleidatà de pop «Selva Nua».

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.