Societat

El Monestir d’Avinganya reobre coincidint amb la floració dels camps

El Monestir d’Avinganya reobre coincidint amb la floració dels camps

El Monestir d’Avinganya tornarà a obrir les seves portes coincidint amb l’eclosió de la floració als camps de l’entorn. Les visites es podran fer els dies 1 i 2 de març, de 10.30 h a 13.30 h, i la resta de caps de setmana del mes en horari de matí i tarda (10.30-13.30 h i 15.30-18.30 h).

Durant la resta de l’any, el monestir mantindrà el seu calendari habitual, obrint el primer i tercer cap de setmana de cada mes, en horari de matí (10.30-13.30 h). A més, com és tradició, obrirà les seves portes el Divendres Sant, 19 d’abril, per Setmana Santa. Les visites estaran tancades durant el mes d’agost.

L’entrada és gratuïta i no cal reserva prèvia. Els visitants podran descobrir la història del primer temple trinitari de la Península Ibèrica a través de les seves dependències i un audiovisual, mentre gaudeixen del paisatge florit de l’entorn.

El convent, que data dels segles XIII-XIX, va ser reformat per primera vegada per la família Montcada al segle XIV i, posteriorment, en època barroca (segle XVII). També s’hi conserven restes àrabs que evidencien el seu passat agropecuari abans de convertir-se en monestir.

TerritoriSeròs · Segrià
Més notícies de Seròs →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.