Societat

El nou president dels comerciants de Cappont busca captar nous socis

El nou president dels comerciants de Cappont busca captar nous socis

L’associació de comerciants de Cappont té nou president des de mitjans de novembre, Jordi Cunillera, que relleva Elia Jodar en el càrrec amb l’objectiu de “donar un nou enfocament a l’entitat i tenir més presència a les xarxes socials”. Cunillera va explicar que, a part de tenir més presència a les xarxes, “buscarem donar més vida al barri i obrir l’associació a altres entitats de Cappont amb l’objectiu de teixir sinergies i impulsar projectes conjunts”.

Al seu torn, el nou president dels comerciants va assenyalar que, malgrat la delicada situació de les botigues de proximitat, “Cappont té més potència comercial que la majoria de barris de la ciutat i buscarem que els establiments que encara no s’han integrat a l’associació ho facin en un futur per així guanyar múscul i poder anar tots a l’una”.

En l’actualitat, l’entitat compta amb aproximadament 130 associats, una xifra elevada tot i que Cunillera va recordar que “aproximadament una quinzena tancaran els seus negocis en els propers mesos per jubilació i no han trobat un relleu per seguir endavant”.

No obstant, va recalcar que “no és una xifra preocupant, ja que Cappont és un barri amb molta vida i, alhora que se’n tanquen, s’obren nous comerços”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.