Cultura

El paisatge tardoral d’Aitona atreu uns set-cents visitants

El paisatge tardoral d’Aitona atreu uns set-cents visitants

Prop de set-centes persones es van atansar aquest diumenge a Aitona per poder veure el paisatge tardoral d’aquesta localitat del Baix Segre. Els assistents van participar en les activitats d’Aitona en tardor, la nova campanya de promoció turística organitzada per l’ajuntament en el marc del projecte Fruiturisme, que cada any atreu milers de turistes als camps florits i també durant tot l’any.

Entre els actes que es van celebrar, van destacar els passejos pels camps en carros estirats per cavalls i també la caminada popular contra el càncer i en favor de la Fundació Lliga Catalana d’Ajuda Oncològica.

Així mateix, les fortes ratxes de vent van impedir que poguessin desplegar els globus aerostàtics. Els camps d’arbres fruiters també van atreure un grup de cinquanta fotògrafs. Els més petits també van poder disfrutar d’un taller de manualitats i activitats relacionades amb la tardor. L’alcaldessa, Rosa Pujol, va explicar que “hem aconseguit quadrar el cercle i convertir Fruiturisme en un projecte totalment desestacionalitzat, amb ofertes turístiques durant l’estiu, la primavera, l’hivern i la tardor, vinculades amb el patrimoni arquitectònic i religiós del municipi i el seu entorn natural privilegiat.

TerritoriAitona · Segrià
Més notícies de Aitona →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.