Economia

El pont més comercial

El pont més comercial

Molts lleidatans que no han marxat fora de la ciutat aquest pont van optar ahir per anar de compres, amb la qual cosa van aprofitar el dia d’obertura comercial autoritzada per la Generalitat. A l’Eix Comercial van obrir la majoria de botigues, igual que van fer les grans superfícies. De fet, demà diumenge torna a ser festiu d’obertura permesa, de manera que aquest pont és d’allò més comercial.

A la tarda, l’Eix estava ple, encara que la majoria de persones no portaven bosses de la compra. En aquest sentit, el president de la federació d’associacions de comerciants de l’Eix, Llorenç González, va afirmar que hi va haver molta afluència de passejants tant al matí com a la tarda, però les vendes van ser com les d’un dia “normal”.

Considera que molts consumidors encara esperaran alguns dies per fer les compres nadalenques i va recordar que la majoria de festius d’obertura comercial es concentren precisament per aquestes festes. Diumenge passat ja van obrir les botigues i ho faran durant un mes seguit, situació que el sindicat UGT va denunciar que suposa una sobrecàrrega per als treballadors del sector i fins i tot va animar a no anar de compres els festius.

De fet, la campanya nadalenca ja va donar el tret de sortida a finals de novembre amb els descomptes del Black Friday.

Viu el #Nadal2019 arreu del territori amb LLEIDA.COM!

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.