Societat

El PSC denuncia la falta d’il·luminació a carrers de la Mariola

El PSC denuncia la falta d’il·luminació a carrers de la Mariola

La portaveu adjunta del grup municipal socialista a la Paeria, Begoña Iglesias, ha lamentat la falta d’il·luminació a carrers del barri de la Mariola. Begoña Iglesias reclama a l’equip de govern municipal «actuar per garantir les actuacions i les inversions necessàries al barri amb la finalitat de millorar la seguretat i el benestar de la ciutadania». En aquest sentit, la regidora del grup municipal socialista assegura que, després de visitar i mantenir converses amb veïnes i veïns de la zona, «hi ha mancances importants d’il·luminació en punts del barri», com al carrer Rossinyol.

“Aquesta situació no es pot seguir produint i demanem a l’alcalde de Lleida i al Regidor d’Urbanisme que visitin el barri i que actuïn”, ha assegurat Begoña Iglesias, que ha afegit que aquesta situació no es pot “seguir produint ni un minut més”. La representant del grup municipal socialista ha recordat que la formació ha denunciat la falta d’il·luminació i de neteja en altres punts de la ciutat de Lleida, com el que es va produir al carrer Jaume II, amb trams que es trobaven sense llum.

“Des del Partit Socialista ens preguntem per quin motiu hi ha punts foscos a la ciutat i perquè hi ha llums apagades. Demanem a l’alcalde de Lleida i al senyor Postius què esta passant i que posin ordre dins del govern municipal”, ha conclòs Begoña Iglesias. 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.