Societat

Els veïns demanen reparar pisos tapiats de Ramiro Ledesma per a lloguer social

Els veïns demanen reparar pisos tapiats de Ramiro Ledesma per a lloguer social

L’associació de veïns de la Mariola insta la Paeria a elaborar un pla específic per als antics blocs Ramiro Ledesma, rebatejats com a Grup Mariola, que prevegi portar a terme reparacions mínimes als pisos tapiats per poder destinar-los a lloguer social. “El barri té necessitats habitacionals i és una pena que tants habitatges estiguin buits i siguin un niu de brutícia, quan podrien tenir una utilitat social. Hi ha escales en les quals pràcticament tots els pisos estan tapiats”, explica Víctor Ruiz, el seu president. Per aquesta raó, fan una crida a les administracions i entitats bancàries propietàries de pisos a fi de netejar la imatge decadent i de deixadesa que s’associa a aquests blocs.

D’altra banda, tècnics dels Serveis Socials es van reunir dimarts amb membres de l’entitat veïnal i altres residents del barri per començar a definir el projecte Jardins Solidaris, una iniciativa que consistirà que veïns voluntaris col·laborin en la plantació i la cura de les zones enjardinades. “La idea va sorgir l’any passat entre alguns veïns que vam expressar el nostre malestar perquè les zones verdes del barri estaven deteriorades, moltes vegades a conseqüència d’actes incívics”, va dir Ruiz.

En un altre ordre de coses, del 20 al 23 de març, l’associació ha organitzat diverses activitats en el marc de la setmana de la salut. Els objectius d’aquestes actuacions són fomentar els hàbits i una alimentació saludables i estendre la pràctica d’exercici entre els assistents.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.