Societat

Els veïns presentaran un projecte per remodelar la plaça del Clot

Els veïns presentaran un projecte per remodelar la plaça del Clot

L’associació de veïns del Clot de les Granotes i confluències elaborarà un projecte per tal de reformar la plaça de la Constitució i el presentarà a l’ajuntament. Així ho va assegurar el president d’aquesta entitat, Manel Rodríguez, que preveu fer una reunió assembleària entre els mesos d’octubre i de novembre a fi de conèixer les opinions dels veïns i veïnes i quins aspectes reformarien d’aquesta plaça. “Els veïns del Clot són els que coneixen millor que ningú què necessita la plaça i el barri, per això els preguntarem com hauria de ser la plaça de la Constitució i quins altres equipaments consideren necessaris per al barri, ja que en qüestió d’equipaments i serveis estem bastant deixats”, va afegir Manel Rodríguez. De moment, el president veïnal no va avançar quin tipus de reforma plantegen fer des de l’associació, ja que donen prioritat a l’opinió dels veïns i veïnes. “Primer que opini la gent del barri, estudiarem com aplicar els seus suggeriments i després entregarem el projecte a la Paeria”, va dir Rodríguez.

A més d’aquesta iniciativa, a banda de la reforma de la plaça Constitució l’entitat veïnal proposarà un conjunt de millores i reformes als carrers del barri per millorar tant la circulació com la seua modelació. “Hi ha algunes zones que estan molt deixades, tant en matèria d’urbanisme com de jardineria, i pensem que, ja que tenim la intenció de presentar un pla per reformar la plaça de la Constitució a la Paeria, podem adjuntar tota una sèrie de detalls per millorar el trànsit i la composició dels carrers i afegir prestacions per al barri”, va dir el president veïnal.

Fa uns mesos, l’associació ja es va queixar de l’estat d’alguns parcs i jardins, especialment a les zones verdes i els carrers que van des d’Alfred Perenya fins a la plaça Europa. Així mateix, Manel Rodríguez també va recordar que “som dels pocs barris de la ciutat que no disposem d’una seu veïnal ni d’un centre d’atenció primària”.

El juny passat, més d’una quinzena de veïns van tallar el carrer Príncep de Viana per fer un “pas zebra humà” per demanar a l’ajuntament que comencés aquest projecte que consideren “clau” per al barri.

 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.