Societat

En marxa tres carregadors municipals per a vehicles elèctrics a Torrefarrera

En marxa tres carregadors municipals per a vehicles elèctrics a Torrefarrera

L’Ajuntament de Torrefarrera ha posat en marxa tres estacions de recàrrega semiràpida per a vehicles elèctrics que facilitaran la càrrega dels vehicles dels veïns i visitants en tres ubicacions de la localitat.

Els tres punts de recàrrega, que han costat 25.300 euros, i compten amb una subvenció de 10.100 euros de l’Institut Català de l’Energia, s’han instal·lat al carrer Mare de Déu de Montserrat, al costat del consultori mèdic; al Passatge del Parc, al costat del pavelló; i al carrer Camí de les Comes, davant del CEI Torrefarrera.

Entre els tres punts, es podran carregar fins a cinc vehicles alhora. Fins a finals d’any, aquestes recàrregues seran gratuïtes, amb un temps màxim d’estacionament d’una hora, i posteriorment passaran a ser de pagament a preus assequibles.

«Es tracta d’una aposta decidida del consistori per la transició energètica, que posicionarà Torrefarrera com a punt central en la mobilitat elèctrica de la zona, a més de promoure una vila més verda i fomentar la mobilitat elèctrica entre els nostres veïns i veïnes», destaca Jordi Latorre, alcalde de Torrefarrera. 

En aquest sentit, cal recordar que la localitat compta ja amb una estació de supercarregadors de Tesla ubicada a l’Hotel Ibis de la localitat, única a la demarcació, i que aviat comptarà amb dos carregadors privats més de l’empresa Iberdrola, que s’instal·laran a la carretera N-230 i a la urbanització Les Comes.

TerritoriTorrefarrera · Segrià
Més notícies de Torrefarrera →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.