Economia

Endesa reforça el servei a tres pobles de la Cerdanya i al Túnel del Cadí

Endesa reforça el servei a tres pobles de la Cerdanya i al Túnel del Cadí

Endesa està fent treballs per tancar una anella elèctrica a la Baixa Cerdanya amb l’objectiu de reforçar la qualitat, la continuïtat i la seguretat del subministrament als municipis de Das, Urús i Riu de Cerdanya, així com del Túnel del Cadí. Una infraestructura estratègica que afavoreix les comunicacions entre el Berguedà i la Cerdanya, així com la connexió amb Andorra i França. Els treballs, que compten amb una inversió superior als 180.000 euros, consisteixen a enllaçar dues línies de mitjana tensió amb la posada en servei d’una nova línia subterrània. En concret, s’estendran 1,4 quilòmetres de cablejat entre Riu de Cerdanya i Beders. L’actuació beneficiarà uns 860 clients.

Aquesta operació assegura que, en cas d’incidència o d’indisposició d’una de les línies principals, la companyia podrà donar servei als clients afectats per una via alternativa. La mesura repercutirà no només en una reducció del temps de reposició, sinó en el fet que, en casos de treballs programats o manteniment de la xarxa, no sigui necessària cap interrupció de subministrament. Així doncs, s’aconseguirà interconnectar 18 centres de transformació de la comarca.

Les obres formen part del conjunt d’actuacions que Endesa desenvolupa a la Cerdanya per tal de reforçar i assegurar el bon funcionament del servei als seus clients.

TerritoriRiu de Cerdanya · Cerdanya
Més notícies de Riu de Cerdanya →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La construcció repunta l'any 2022 a Ponent i l'Alt Pirineu i Aran
Economia

La construcció repunta l’any 2022 a Ponent i l’Alt Pirineu i Aran

Redacció | ACN · 13 abr. 2023
⏯️ Les estacions de nòrdic inicien temporada amb "optimisme"
Economia

⏯️ Les estacions de nòrdic inicien temporada amb «optimisme»

ACN · 6 des. 2022
Tavascan obre la venda dels forfets de la temporada amb "importants descomptes"
Economia

Tavascan obre la venda dels forfets de la temporada amb «importants descomptes»

Redacció · 10 nov. 2022

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.