Societat

Finalitzat el nou tram de carril bici que enllaça Ricard Viñes amb Cappont

Finalitzat el nou tram de carril bici que enllaça Ricard Viñes amb Cappont

L’ajuntament de Lleida ha finalitzat les obres a l’avinguda de Catalunya que permeten la connexió de l’eix nord-sud del carril bici a la ciutat i amb un altre pas que uneix plaça Espanya amb el pont de la Universitat. Els treballs han tingut un pressupost total de 421.000 euros, s’ha millorat el clavegueram, l’enllumenat públic i els semàfors i s’han plantat, a més, vint arbres nous. D’altra banda, s’ha procedit a traslladar uns metres la parada de bus a la plaça d’Espanya.

L’alcalde, Fèlix Larrosa, va assenyalar que s’està a punt d’arribar als quaranta quilòmetres de carril bici a la ciutat i que, una vegada acabat aquest tram que dóna força a l’eix nord-sud, es treballarà per prolongar, entre la plaça Ricard Viñes i el Gran Passeig de Ronda, i per incidir en l’eix transversal, entre la plaça Ricard Viñes i el pavelló municipal Barris Nord.

Així mateix, la Paeria ha adjudicat el subministrament de quatre bicicletes elèctriques per a la borsa de vehicles, a què tenen accés els empleats, per un total de 5.406 euros.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.