Societat

Inicien les obres de rehabilitació del ferm de l’A-2 a Torrefarrera i Albesa

Inicien les obres de rehabilitació del ferm de l'A-2 a Torrefarrera i Albesa

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma) ha iniciat aquest dilluns les obres d’una nova fase del projecte de rehabilitació superficial i puntualment estructural del ferm de l’autovia A-2, Variant de Lleida, en el tram de 15 quilòmetres entre l’enllaç de Torrefarrera i Els Alamús amb un pressupost de 7,6 milions d’euros.

Les obres, que han començat aquest dilluns, contemplen la rehabilitació del ferm en els ramals dels accessos de Torrefarrera (sortida 462) i d’Albesa (sortida 463). El període d’execució d’aquests treballs és de dues setmanes, segons les previsions del Ministeri.

El Mitma ha senyalitzat adequadament l’inici de les obres, els canvis circulatoris que comportarà i les restriccions de circulació previstes per advertir als conductors d’aquestes circumstàncies temporals.

Coincidint amb l’inici de les obres, el subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, i el Cap de la Unitat de Carreteres de l’Estat a Lleida, Juan Antonio Romero, han visitat les obres d’aquests nova fase del projecte de millora del ferm d’aquest tram de l’A-2. Segons ha explicat el subdelegat, “estem a punt d’enllestir una obra important en el seu conjunt i amb una inversió també important tenint en compte que es tracta de la via de comunicació amb més volum de trànsit de tota la província”.

El subdelegat del Govern ha destacat també que a més a més de les obres en aquests dos enllaços, el Mitma durà a terme aquest any els treballs per estendre la darrera capa de paviment en els 15 quilòmetres inclosos en el projecte de rehabilitació del ferm a l’A-2. Segons Crespín, “aquesta darrera actuació, posarà punt i final al projecte de millora en aquest tram després de dos anys de treballs”.

Territoriels Alamús · Segrià
Més notícies de els Alamús →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.