A judici un pastisser de Lleida per denunciar un fals robatori i intentar cobrar 58.000 euros
El cas d'un presumpte intent d'estafa a una asseguradora arribarà a judici el pròxim 6 de maig a l'Audiència de Lleida. L'acusat, un pastisser, hauria simulat un robatori al seu establiment. Els fets es van produir el gener del 2022, quan es va presentar a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Lleida per denunciar que, entre els dies 9 i 19 d'aquell mes, una o més persones havien forçat la reixa i el pany del seu establiment i s'havien endut 35 caixes de xocolata, una màquina banyadora i una emmotlladora, entre altres objectes. Segons la Fiscalia, l'home també va comunicar el suposat robatori a la companyia asseguradora, que va valorar el sinistre i va establir una indemnització de gairebé 58.000 euros. Tanmateix, no va arribar a cobrar-la perquè la policia va concloure que la denúncia era falsa.







