Societat

La Biblioteca Domingo Espax seguirà proporcionant les lectures obligatòries als alumnes

La Biblioteca Domingo Espax seguirà proporcionant les lectures obligatòries als alumnes

El nou curs escolar 2020/2021, arrencara a Aitona amb totes les mesures de seguretat i protocols establerts per la Generalitat de Catalunya i pels centres educatius del municipi per tal de garantir el benestar de tota la comunitat educativa durant la pandèmia de la Covid-19. En aquest sentit, l’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, ha participat recentment en una reunió de treball amb els Departaments de Salut i d’Educació i amb els diferents batlles del territori per a coordinar l’inici d’aquest curs tan atípic a conseqüència del coronavirus.

Amb tot, en paral·lel a les diferents novetats vinculades a la Covid-19, el nou curs escolar s’iniciarà a Aitona amb la consolidació d’un servei ja plenament arrelat al poble i que compta amb una llarga trajectòria d’èxit al seu darrer. Es tracta del programa impulsat per l’Ajuntament -amb el suport de la Diputació de Lleida- per tal de garantir les lectures obligatòries a tots els alumnes del municipi entre els 12 i els 18 anys a través de la Biblioteca Municipal Domingo Espax.

Rosa Pujol, alcaldessa d’Aitona, explica que “volem ajudar a les nostres famílies en l’inici del curs escolar, una etapa sempre difícil per a tots i totes i marcada per l’increment de les despeses econòmiques”, i afegeix que “és per això que des de la biblioteca s’està fent un gran esforç per tal d’oferir un catàleg plenament adaptat a les necessitats acadèmiques i educatives dels alumnes d’ESO i batxillerat del poble”.

En aquest sentit, les lectures obligatòries dels diferents cursos de secundària i batxillerat (des de primer d’ESO fins a segon de batxillerat) es podran trobar a la Biblioteca Municipal Domingo Espax o demanar-les a diferents biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya (SLPC).

TerritoriAitona · Segrià
Més notícies de Aitona →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.