Societat

La boira obliga a desviar d’Alguaire a Reus cinc vols amb 882 passatgers britànics

La boira obliga a desviar d’Alguaire a Reus cinc vols amb 882 passatgers britànics

Els vols procedents del Regne Unit, en concret de Londres (Gatwick i Stansted), Manchester, Bristol i Birmingham, no van aterrar ahir a l’aeroport d’Alguaire i es van desviar al de Reus a causa de la boira. El turoperador Neilson va prendre aquesta decisió a primera hora del matí al constatar que aquesta era la previsió meteorològica, tot i que al llarg del matí la boira es va anar dissipant, segons van informar fonts d’Aeroports de Catalunya. Va afectar 882 viatgers britànics amb destinació a les pistes d’esquí d’Andorra, majoritàriament, dels quals 108 havien d’agafar l’avió de tornada a la Gran Bretanya. Els vols de Palma no van tenir cap problema.

Els vols de la temporada d’hivern van començar el cap de setmana passat i aquest s’hi incorporaven els de la companyia Jet2, que també opera amb Neilson. És la primera vegada que els avions es desvien a causa de la boira aquest any. Val a recordar que a la passada campanya va obligar a fer-ho en cinc ocasions.

Segons va assenyalar Aeroports de Catalunya, la boira no ha estat tan persistent com en jornades passades, ja que sobre les 9, hora en la qual estava previst l’aterratge, ja anava desapareixent. Tanmateix “tot depèn de les informacions meteorològiques de primera hora del matí, que són les que s’atenen el pilots”, van remarcar.

 

TerritoriAlguaire · Segrià
Més notícies de Alguaire →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.