Societat

La Paeria i la Universitat de Lleida refermen la seva voluntat de cooperació

La Paeria i la Universitat de Lleida refermen la seva voluntat de cooperació

El paer en cap, Miquel Pueyo, i el president del Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL), Delfí Robinat, han mantingut aquest dilluns una trobada a la Paeria, en la qual han ratificat la voluntat de col·laboració i cooperació entre ambdues institucions. La reunió també ha comptat amb la presència de la segona tinent d’alcalde i regidora de Govern Obert, Qualitat Democràtica i Institucional, Jordina Freixanet.

“Lleida és una ciutat universitària, ho hem dit sempre, i és una condició perceptible no només per l’important volum d’alumnes i professors que té, sinó també perquè la Paeria i la Universitat són socis en un projecte molt important com és el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari. Hem reiterat una voluntat de cooperació que està a prova de qualsevol dificultat”, ha explicat l’alcalde.

Robinat ha explicat al paer en cap els projectes de divulgació i promoció del coneixement de la UdL al territori que impulsen des del Consell Social i ha destacat la “plena complicitat” amb la Paeria per seguir col·laborant-hi. “Tenim una gran universitat i ara la nostra obligació és donar-la a conèixer. Hem de projectar Lleida com a ciutat universitària i del coneixement”, ha assenyalat.

En aquesta línia, Robinat ha indicat que des del Consell Social s’impulsarà el 25 d’abril una jornada de portes obertes a tots els campus, com un acte unitari en el qual es comptarà amb la participació de les principals institucions de Lleida, com la Paeria i la Diputació, “per fer divulgació de la gran universitat que tenim”.  

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.