Societat

La Paeria realitza millores i manteniment als centres educatius de Lleida durant l’estiu

La Paeria realitza millores i manteniment als centres educatius de Lleida durant l’estiu

L’Ajuntament de Lleida ha realitzat diverses actuacions de millora i manteniment als centres educatius de la ciutat aprofitant els mesos d’estiu. L’alcaldessa accidental, Sandra Castro, acompanyada de la regidora de Persones, Comunitat i Agenda 2030, Mariama Sall ha visitat les Escoles Bressol municipals de Bordeta i Albarés i la ludoteca d’aquest barri. Castro ha comentat que els mesos de juliol i agost és el període més indicat per fer obres de millora i manteniment als centres educatius, per evitar molèsties i alteracions en l’activitat del curs escolar.

Aquest estiu s’han realitzat diverses actuacions que tenen a veure amb la renovació del cautxú de patis dels centres i l’adequació de les aules per a nadons, amb accions com la modificació de la instal·lació elèctrica, la pintura de l’aula o la instal·lació de biberoneries. Així mateix, s’ha fet el canvi de sorra als sorrals de tots els centres educatius i altres feines secundàries de manteniment, entre altres.

Sobre els espais visitats aquest dijous, Castro ha explicat que s’ha instal·lat una estructura de joc infantil al pati de l’EBM Bordeta, responent així a una demanda reiterada de les famílies d’aquest centre. També s’està treballant per adequar l’aula per a nadons.

A l’edifici on s’ubica l’EB Albarés i la Ludoteca de la Bordeta els treballs van a càrrec de la concessionària. En aquest cas, l’alcaldessa accidental ha explicat que s’ha pintat l’interior i s’ha canviat el paviment exterior del pati de la ludoteca. Igualment, a l’escola bressol s’ha renovat el paviment, s’ha canviat el mobiliari dels canviadors dels nadons i s’han penjat noves cortines a tota l’escola. A més, s’ha instal·lat aire condicionat al menjador. 

 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.