La patata, producte estrella de la sisena edició de la Fira Tast d’Almenar

REDACCIÓ / Lourdes Farré
Publicat: 
16-10-2024
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • La patata, producte estrella de la sisena edició de la Fira Tast d’Almenar
    Peu de foto: 
    Presentació de la 6a Fira Tast d'Almenar ©Diputació de Lleida

Aquest dimecres s'ha presentat la sisena edició de la Fira Tast d'Almenar i les 15es Jornades Gastronòmiques, que es celebraran els dies 19 i 20 d'octubre a la sala polivalent i al carrer Manolita Susagna. L'esdeveniment ha comptat amb la presència de la vicepresidenta Sandra Castro, el tinent d’alcalde d’Almenar, Eduard Martí, el mestre xocolater Ivan Pascual i la xef Lídia Marin.

Sandra Castro ha destacat la importància d'aquesta fira per al territori: "La millor manera de promoure els nostres municipis és a través d'activitats de qualitat com aquestes, que giren entorn de la gastronomia".

La patata serà la protagonista d'aquesta edició, tal com ha explicat Ivan Pascual: "Coneixerem la patata en un entorn festiu amb música i activitats com el concurs de truita de patates". La primera jornada inclourà una taula rodona sobre la patata, seguida de la ‘Patata food night’, amb tapes i plats street food acompanyats de música en directe.

El diumenge, la segona jornada començarà amb tallers infantils i demostracions de cuina a càrrec de xefs com Gifré Rota, Xavier Ramon i Joan Prats. A més, es revelaran els guanyadors del concurs de truita de patates. Segons Eduard Martí, hi haurà prop de 70 cuiners locals que oferiran una vuitantena de plats per només 6 € el tiquet.

Lídia Marin ha volgut agrair la dedicació dels veïns d'Almenar, assegurant que la seva implicació és clau per a l'èxit creixent de la festa.

Comparteix

També t'interessarà