La Universitat de Lleida (UdL) ha lliurat avui els premis extraordinaris de final de graus i màsters corresponents al curs 2019-2020, en un acte institucional al Saló Víctor Siurana del Rectorat. El rector de la UdL, Jaume Puy, ha entregat 62 diplomes, 39 obtinguts per dones i 23, per homes, i dos mencions d’excel·lència a l’activitat docent del professorat, per a Antoni Granollers Saltiveri, de l’Escola Politècnica Superior, i David Aguilar Camaño, de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social.
L’acte presencial s’ha pogut recuperar després del parèntesi del curs passat, quan la pandèmia de COVID-19 va obligar a suspendre’l. El rector ha volgut reconèixer l’esforç de totes les persones premiades «en aquest context complicat» i ha donat gràcies, «especialment a les que progressen des de les situacions més desavantatjoses».
Jaume Puy també ha aprofitat per reivindicar que «ara és un bon moment per revisar l’estructura de gestió i treball de la universitat, així com el model de governança i participació».