Cultura

A la venda els abonaments per a la nova temporada de l’Auditori

A la venda els abonaments per a la nova temporada de l’Auditori

L’Auditori Municipal Enric Granados ja ha posat a la venda els abonaments per a la temporada de tardor i el públic més melòman podrà disfrutar de la nova programació d’una forma especial. Per fer-ho, l’Auditori presenta un sistema que permet assistir a tots els concerts i, per un mòdic preu, triar les localitats. Amb l’objectiu d’atansar la música a tothom, estan disponibles dos abonaments.

El primer, anomenat Tardor, permet als abonats assistir a sis concerts de la temporada per un total de 66 euros. Aquest abonament inclou el concert Perles de la música coral de 5 segles, del pròxim 28 de setembre, que oferirà el Jove Cor de Cambra Franz Liszt de Weimar. També inclou els tres concerts que l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida ha programat per a aquesta tardor a l’Auditori. Així mateix, els abonats podran assistir a la representació, el pròxim 30 de novembre, dels dos drames modernistes d’Enric Granados, Gaziel i Picarol, i el tradicional Festival de Valsos i Danses amb l’Orquestra Simfònica del Vallès.

D’altra banda, el segon abonament de temporada, el de l’OJC, inclou els tres concerts que ha programat l’orquestra aquesta tardor a l’Auditori per celebrar els quinze anys de la seua creació. El públic podrà assistir a tots tres per 15 euros. El primer concert serà el 15 d’octubre, en el qual l’OJC oferirà la millor música del compositor alemany Beethoven, amb la pianista Alba Ventura, i també la Tercera simfonia de Schubert. En el segon concert, la cantant Névoa interpretarà fados al costat de l’OJC. Al desembre, en l’últim dels concerts programats, el prestigiós director Víctor Pablo Pérez, una de les batutes més rellevants de l’Estat, dirigirà l’OJC i el cor femení Scherzo.

La nova temporada de tardor preveu vint espectacles en la programació de l’Auditori Enric Granados de Lleida. Les entrades i els abonaments ja es poden adquirir a la taquilla, de dilluns a divendres, de 17.30 a 20.30 hores, i també al web www.auditorienricgranados.cat.

L’Auditori, el Teatre Municipal de l’Escorxador i la Llotja oferiran, entre els mesos de setembre i desembre, quaranta-dos espectacles en una nova temporada unificada.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.