Cultura

La Zona Alta es vesteix de gala

La Zona Alta es vesteix de gala

Els comerciants de la Zona Alta es van vestir ahir a la nit de gala per celebrar la novena edició de la Nit Oberta, en la qual un centenar d’establiments van obrir les portes des de les 20.00 hores i fins a la mitjanit, encara que hi van col·laborar els 160 socis de l’associació, amb desenes d’activitats acompanyades de música, a banda de descomptes per als clients. “Com a novetat, aquest any ens hem volgut vestir de gala, i de la mateixa forma que durant la jornada laboral ens arreglem per atendre, volem fer-ho amb els nostres clients d’una forma festiva i per preparar-nos de cara a la desena edició de l’any que ve”, va assenyalar en aquest sentit Marta Sans, dinamizadora de la Zona Alta.

Fins a la mitjanit, grans i petits van gaudir del centenar d’activitats que oferien els establiments, com balls de zumba i de country, actuacions de pallassos, desfilades, activitats de pintura i minivehicles que van poder conduir els més petits. Tot i així, la gran atracció va ser la ruleta virtual que va entregar regals i descomptes a 2.000 persones durant aquests últims dies i que ahir van haver de bescanviar per poder-ne gaudir.

El president de l’associació comercial, Josep Bellera, va manifestar que “l’objectiu és dinamitzar la zona, ja que som un aparador molt gran i volem gaudir-lo amb una festa amb els nostres clients” i va afegir que “vam nàixer fa dotze anys i els lleidatans ja ens coneixen, per la qual cosa és una bona oportunitat per vendre i oferir-los descomptes”. Els carrers Bisbe Ruano i Torres de Sanui van quedar tancats al trànsit des de les 17.30 hores i fins a la mitjanit.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.