Cultura

La Zona Alta ofereix per Sant Jordi un ‘pack’ amb roses, paella i pastís

La Zona Alta ofereix per Sant Jordi un 'pack' amb roses, paella i pastís

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, tres comerços de la Zona Alta de Lleida ofereixen un pack especial a domicili consistent en una rosa, dues racions de paella de marisc i dues racions de pastís de Sant Jordi, aportats respectivament per la Floristeria Arroyo, el restaurant Caravista i la pastisseria El Cisne. El paquet, que serà lliurat a domicili el dia 23 prèvia demanda per part de les persones interessades, té un preu de 50 € i està especialment pensat per a parelles, i també per a grups familiars.

Segons els promotors de la iniciativa, Paloma Arroyo, Mateu Blanch i Carlos Rojo, l’objectiu del pack és que els lleidatans i lleidatanes, malgrat les actuals circumstàncies, puguin gaudir el màxim possible de la jornada de Sant Jordi, i per això han optat per adaptar la seva oferta a la conjuntura actual, en la que lògicament molta gent opta per no sortir del domicili per raons de seguretat sanitària. La idea és que el client pugui aconseguir productes de qualitat, a un preu raonable i amb la comoditat i seguretat de no moure’s de casa.

D’altra banda president de l’Associació de Comerciants de la Zona Alta, Josep Bellera, ha donat ple suport a la idea i ha destacat que iniciatives com aquesta contribueixen a potenciar l’activitat econòmica del barri en un període especialment difícil per a tot el sector.

Les persones interessades poden fer les comandes per telèfon a partir d’avui dilluns i fins el mateix dia de sant Jordi.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.