Societat

L’Aran suma quatre nou casos de coronavirus i el total d’afectats arriba als 71

L'Hospital de Cerdanya detecta un primer positiu de coronavirus a la comarca

L’Aran suma quatre casos de coronavirus i el global de positius a la Val ja arriba als 71. El Conselh Generau ha informat que tres d’aquests estan aïllats als seus domicilis i un altre és un usuari de la Residència Sant Antòni. Pel que fa al nombre de persones ingressades a l’Espitau d’Aran, actualment és de dotze segons les darreres dades facilitades pel Departament de Salut. En el cas de l‘Hospital Comarcal del Pallars a Tremp, la xifra arriba als 18. Mentre, a l’Hospital de Cerdanya, hi ha set persones amb covid-19 i cinc més que estan pendent de resultats, segons han explicat des del centre sanitari, i, finalment, a la Fundació Sant Hospital de la Seu d’Urgell també hi ha set pacients amb coronavirus i un altre pendent de confirmar. 
A la capital alturgellenca hi ha 139 veïns que es troben en confinament a les seves cases, entre els quals hi ha 22 positius, segons ha difós l’alcalde de la Seu, Jordi Fàbrega, a través de les xarxes socials. D’aquests, n’hi ha deu dels confirmats que corresponen a agents dels Mossos d’Esquadra, mentre que la xifra d’efectius policials aïllats és d’uns 45, segons dades facilitades pel sindicat USPAC.

Pel que fa a l’Hospital de Cerdanya, des de l’inici de la pandèmia ha detectat fins a 29 casos, quatre dels quals viuen a la banda administrativament francesa. De la xifra global d’afectats, 23 han requerit d’ingrés i en aquest període s’han donat dotze altes i ha mort una persona.
 

Territorila Seu d'Urgell · Alt Urgell
Més notícies de la Seu d'Urgell →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

L’Audiència de Lleida dona la raó a Endesa en el conflicte per la llum bonificada de la Vall Fosca
Societat

L’Audiència de Lleida dona la raó a Endesa en el conflicte per la llum bonificada de la Vall Fosca

ACN · 27 oct. 2026
El túnel de Vielha (N-230) tancarà la nit del 27 d’octubre per un simulacre d’incendi
Societat

El túnel de Vielha (N-230) tancarà la nit del 27 d’octubre per un simulacre d’incendi

Laura Quintana · 26 oct. 2026
El CAISS de la Seu d’Urgell recupera l’atenció presencial després de gairebé tres mesos tancat
Societat

El CAISS de la Seu d’Urgell recupera l’atenció presencial després de gairebé tres mesos tancat

Laura Quintana · 23 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.