Societat

L’atenció primària organitza les primeres sessions grupals per a homes que han de ser pares a Lleida

L’atenció primària organitza les primeres sessions grupals per a homes que han de ser pares a Lleida

Les sessions setmanals tenen lloc al CAP Primer de Maig, a càrrec d’un llevador i un referent de benestar emocional, amb l’objectiu de fomentar una paternitat responsable, activa i conscient


El servei d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (ASSIR Lleida) ofereix des del passat novembre sessions grupals per a homes que han de ser pares, amb l’objectiu de promoure una paternitat activa i conscient. Les sessions són setmanals (els dimecres, de 18 a 20 h) i tenen lloc al CAP Primer de Maig, amb una desena de participants. Els encarregats de conduir les sessions són el llevador Jesús Aparicio i el referent de benestar emocional comunitari d’atenció primària Aleix Ayats. Així mateix, està previst obrir un altre grup de pares al CAP Tàrrega (els dijous de 18 a 20 h).

“Al llarg de les sessions es treballen aspectes de masculinitat i paternitat, sexualitat, gestió emocional, conciliació familiar, rol com a pare, i establiment del vincle i ho fem mitjançant explicacions teòriques i dinàmiques experiencials”, explica Aleix Ayats, que afegeix que “els pares fan una valoració molt positiva d’aquest espai segur per poder connectar i compartir experiències, dubtes i inquietuds”.

Els interessats a participar en les sessions grupals poden inscriure-s’hi mitjançant una trucada telefònica o un whatsapp al telèfon 634 689 324.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.