Societat

Lleida incorpora tretze infermeres residents a hospitals i CAP per cursar l’especialitat

Lleida incorpora tretze infermeres residents a hospitals i CAP per cursar l’especialitat

Lleida dóna la benvinguda a tretze infermeres internes residents (IIR) que s’incorporen a la regió sanitària i que, durant els pròxims dos anys, seguiran el pla de formació pràctica específic als hospitals universitaris Arnau de Vilanova (HUAV) i Santa Maria (HUSM) i a  Centres d’Atenció Primària (CAP).

És per això que el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida (COILL) ha organitzat avui, 2 de juny, una sessió informativa on Annabel Fernández, vocal llevadora del COILL, ha posat a disposició de les residents de primer any l’estructura i els recursos col·legials per  acompanyar-les en el període formatiu i han bescanviat opinions sobre els reptes i  problemàtiques que enfronten habitualment les IIR i, també, sobre la motivació que les ha dut a triar Lleida com a destinació per a la seva residència.

Per especialitats infermeres, val a dir que la més demandada ha estat la de Familiar  i Comunitària, amb sis incorporacions, seguida de l’Obstetricoginecològica i la de Salut mental, que sumen tres residents cadascuna. Com a novetat, Lleida comptarà per primera vegada amb una resident d’Infermeria Geriàtrica.

L’acte institucional de benvinguda a infermeres i metges residents, va tenir lloc el passat 31 de maig a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova (HUAV) i va comptar amb la participació de residents en actiu, com a amfitrions. El gerent de la Regió Sanitària de Lleida, Josep Pifarré; el director mèdic de l’HUAV, José Manuel Porcel; la directora de l’Atenció Primària Lleida, Pilar Vaqué; la directora d’Infermeria de l’HUAV, Pilar Ibars; la cap d’estudis de l’HUAV, Sílvia Bielsa; el cap d’estudis d’Atenció Familiar i Comunitària de Lleida, Josep Montserrat; el director de l’Institut de Recerca Biomèdica IRBLleida, Diego Arango;  i la cap  d’Àrea de Desenvolupament Professional de la Direcció d’Atenció Primària de Lleida, Marta Ortega; van presidir l’acte.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.