Esports

Marxa nòrdica contra el sedentarisme al Pirineu

Marxa nòrdica contra el sedentarisme al Pirineu

L’AECC – Catalunya contra el Càncer de Lleida inicia aquest cap de setmana el programa de prevenció ‘Rutes Saludables’ amb marxa nòrdica a Tremp i Vall Fosca. L’acció, que conduirà un guia professional, té l’objectiu de promocionar l’exercici físic i els hàbits saludables entre la població general a través de sortides de marxa nòrdica.

L’activitat constarà de grups reduïts per poder garantir les mesures de seguretat davant la COVID-19 i dura dues hores i mitja. A Tremp es durà a terme el 10 i 17 d’abril i l’1 i 8 de maig a les 18.00 h. A la Vall Fosca es realitzaran l’11 i 18 d’abril i el 2 i 9 de maig a les 9.30 h. També aquesta acció es farà a la Pobla de Segur (15, 22, 29 de maig i 5 de juny a les 18.00 h) i Sort (16, 23, 30 de maig i 6 de juny a les 9.30 h)

El sedentarisme és un dels quatre factors de risc més importants per a la salut: és culpable del 6% de les morts de tot el món; incrementa en un 20-25% el risc de càncer de còlon i de mama; i augmenta el risc de diabetis i cardiopatia isquèmica en un 30%.

L’activitat està subjecta al compliment de les normes imposades per les autoritats sanitàries per a la prevenció de la COVID-19. Per més informació enviar un correu a [email protected]. Cal inscripció prèvia i els inscrits aniran per ordre d’arribada. Pròximament, també es duran a terme ‘Rutes saludables’ a la Lleida ciutat i a les comarques de la Plana de Lleida.

Territorila Pobla de Segur · Pallars Jussà
Més notícies de la Pobla de Segur →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Rialp Matxicots torna a fer història amb Ivan Moreno i Erola Tortades al capdavant
Esports

La Rialp Matxicots torna a fer història amb Ivan Moreno i Erola Tortades al capdavant

Laura Quintana · 21 set. 2026
750 corredors afronten aquest cap de setmana la 16a Rialp Matxicots
Esports

750 corredors afronten aquest cap de setmana la 16a Rialp Matxicots

Laura Quintana · 18 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.