Societat

Massalcoreig dona la benvinguda als 10 nadons nascuts entre 2019 i 2020

Massalcoreig dona la benvinguda als 10 nadons nascuts entre 2019 i 2020

L’ajuntament de Massalcoreig dona la benvinguda als nou nats al municipi. El consistori ha convocat a les 10 famílies que van tenir un fill durant l’any passat i el 2020, per felicitar-les, saludar als nouvinguts i fer-los entrega d’un obsequi.

Concretament són vuit nadons nascuts enguany i dos l’any passat. Aquesta iniciativa pretén no sols donar la benvinguda als nadons, sinó també apropar el consistori a les famílies i facilitar-los tota la informació que requereixen sobre l’ajuntament i les seves regidories.

Montse Jové, alcaldessa de Massalcoreig, explica que feia molts anys que el municipi no experimentava un creixement tan pronunciat de la natalitat. “Generalment al municipi comptàvem amb dos, tres naixements per any. Enguany n’hem sumat vuit, potser feia més de dos dècades que no comptàvem amb tants nounats al poble”.

El consistori ha obsequiat a les famílies amb llibres de comptes i un cd de cançons de bressol i un val per a tramitar el carnet de la biblioteca. “Sabem que l’amor pels llibres i per la lectura creix en la família, per aquest motiu obsequiem amb aquest lot adreçat a cada nadó, per iniciar-los a llegir en família i a la creació de la seva pròpia biblioteca personal”, apunta l’alcaldessa.

És la primera vegada que el consistori ha dut a terme aquesta iniciativa, que espera seguir celebrant els anys vinents. 

TerritoriMassalcoreig · Segrià
Més notícies de Massalcoreig →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.